Påmelding
|
|
| Arrangør | Kjelsås IL Alpint | | Arrangement | Barmark U14 høst | | Sted | Stadion Hallen/Oset/Kjelsås skole | | Tidspunkt | 18.08.2015 18:00 | | Påmeldingsfrist | 17.10.2015 18:00 | Vis påmeldte |
|
|
| |
|
Barmarkstrening høsten 2015
Oppstart tirsdag18 august kl 18:00 - varer ut desember, eller så fort det åpner i skibakkene i Oslo.
3 ganger pr uke. to av dagene blir sammen med U16. Det kan bli forandringer på tider og dager, i forhold til hallfordeling.
- Tirsdager kl.18:00 med U16. Ute sted kan variere, følg med på ukeplan.
- Onsdager etter skoletid -stort sett ved 15 tiden, kan variere! Stadion hallen
- Torsdager kl. 20:00-21:00 Stadion hallen
Det blir i tillegg tilbud om endel treninger i helgene. Ironman test, og noen lørdags treninger.
For de som ønsker tilbud 2 dager per uke så velger man TT-gruppa (tilpassa trening, tirsdag torsdag), i Klasse/kategori
Utøvere i gruppa kan i tillegg melde seg på "fredagstreffen" i Stadion Hallen fredager fra 16:30 -18:00
Dette er en ekstra trening for utøvere i U12 og U14 - Har blir det mye gøy med airtrack -turn, koordinasjon og spenst balanse! Oppstart fredag 21 august og varer ut oktober. "fredagstreffen" koster kr 800.- |  | Har du spørsmål rundt arrangementet ta kontakt med arrangøren:: |
|