Har du lyst til å bli med på en kondisjons- og styrketime ute?
Her kan du bli med uansett nivå og timen er for alle fra 16 år. Både medlemmer og ikke-medlemmer. Partiet er helt gratis, det er bare å melde seg på og møte opp. Du kan være med på alle timene, eller du kan komme på de som passer deg.
Timen er basert på løpetrening, med innlagte styrkeøvelser. Instruktør er Marit Dalen Andersen. De første gangene er det oppmøte på Kollmyr skole, Gulset. Fra og med 15.oktober er det oppmøte utenfor inngangen til Skien Fritidspark.
- 6 timers parti (høstferien i uke 41 utgår).
- Oppstart onsdag 24.september
-Siste time er onsdag 5.november
- Mandager 17:30-18:30
- Oppmøtested: Kollmyr skole, Gulset (fra 24.september) / Skien Fritidspark (fra 15.oktober)
- Det er ikke dusj tilgjengelig på denne timen.
- Maks 20 plasser
Partiet settes opp med støtte fra Telemark fylkeskommune og kampanjen ABC- for god psykisk helse. Vi ønsker sammen med fylkeskommunen å få så mange som mulig ut i aktivitet, uten at det skal ha en kostnad. Fysisk aktivitet er bra både for den fysiske og psykiske helsa, spesielt når man gjør det sammen med andre.