Nyinthun gir en mulighet til komme dypere i meditasjon ved å meditere i gruppe over tid.
Vi veksler mellom sittende, evt. liggende, og gående meditasjon. Det vil bli gitt noe meditasjonsinstruksjon i starten, men for det meste vil vi meditere i stillhet. For å være med må du komme før kl. 11, men du kan gå tidligere hvis du ikke kan bli hele dagen. Ta med egen matpakke til lunsj. Vi spiser sammen i stillhet.
Lærer: Mette M. B. Sollid
Tidspunkt: Lørdag kl. 11–17, Karma Tashi Ling buddhistsenter. Det blir nyinthun lørdag 6. september, lørdag 4. oktober og lørdag 1. november.