Energiverksted for deg som har tatt Reiki 3A hos meg
Vi gjør som vi gjorde på Reiki 3A kurset, jobber i energiene slik vi kan med dette fantastiske verktøyet!
kl. 17 - 19 på Bygdøy, nærmere informasjon kommer når påmeldt.
Vi er nå ferdige med flere sirkler á syvårsperioder 😅 som har holdt noen tematikker vi har levd og healet oss gjennom ... Skikkelig dype runder har vi hatt; og det kan hende du kjenner at det har kommet en helt ny trygghet i deg nå? En mye større og dypere trygghet som vi skal forankre og ta med oss inn i neste 7 års sirkel
🤗💫
Nå kan vi endelig løfte blikket til nye høyder, og denne kvelden skal vi' løfte oss inn' med den første nymånen i 2026!