Deltager.no er blitt LetsReg- Norges ledende påmelding og betalingsløsning

Tusenfrydtur

Ung i Midtdalen, Ringebu ungdomshus og Vinstra ungdomsklubb drar på sin årlige tur til TUSENFRYD  



For å delta på turen må man gå på ungdomsskole i Ringebu, Sør-Fron, Vinstra eller gå på Vinstra videregående skole. Det koster kr 300,- å delta. Dette dekker transport t/r og inngang.

Mat og snop må hver enkelt ordne selv. Det blir et kort stopp på tur til Tusenfryd, og på tur hjem tar vi en stopp på McDonalds på Gardermoen. Betaling for buss og inngang skjer ved påmelding. 

Bussen går kl. 07.00 fra Kvam og er tilbake ca 23.00 på kvelden. 


Påmeldingen stenger så fort det er fullt eller senest 22.september.

OBS 1: Dersom du har en advarsel eller er utestengt på grunn av brudd på klubbreglement enten på Vinstra eller i Ringebu kan du ikke melde deg på. 

OBS 2: Billetten er personlig og påmelding er bindende. Det vil si at dersom du ser at du ikke får vært med etter å ha kjøpt billett, skal videresalg KUN skje gjennom Ung i Midtdalen. (Står ikke navnet på lista vår, får du ikke være med.) Ingen refusjon på annen måte ved kjøpt billett.

OBS 3: Turen til Tusenfryd er samtidig med Ottamartna'n!


Se vedlagt dokument - dette må leses sammen med foresatt, signeres og tas med på bussen   


Beklager, påmeldingsfristen er utløpt. Ta kontakt med arrangøren for mer informasjon